Forum www.Alfa.Radom.pl - Radomski Klub Alfa Romeo Strona Główna

 czujniki doładowania i podciśnienia

Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
piotrek164
Dyskutant
Dyskutant



Dołączył: 11 Lis 2007
Posty: 231
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Radom

PostWysłany: Czw 17:31, 15 Sty 2009    Temat postu: czujniki doładowania i podciśnienia

Sprawa jest taka

Ciśnienie doładowania jakieś zawsze jest..... Tam gdzie jest turbina powinno być, na 100% jeżeli mamy fabryczny zegar np. w 164TD to Oki a jak nie mamy to domowym sposobem możemy go zrobić w tym celu należy się udać do
1
np. firmy Poldom i złożyć specjalne zamówienie na czujnik ciśnienia o średnicy 4 centymetrów (obudowa) i wyskalowany do 2 ATM PRODUCENT KFM czas oczekiwania ok 1 mieś może szybciej (ja tyle czekałem)
2
nabyć przewód ciśnieniowy najlepiej gumowy z zbrojeniem ok 2, 5m o przekroju ok 4mm + złączka do zegara plus trójnik (gdzie nabyć nie wiem ja miałem na składzie) najlepiej tam gdzie sprzedają pneumatykę
3
W naszym aucie JTD tylko ze zmienną geometrią łopatek zdejmujemy wężyk od siłownika pneumatycznego zmiennej geometrii wkładamy w ten wężyk trójnik na jeden króciec nakładamy ok 15 cm wężyka ciśnieniowego i podłączmy do turbiny. Następnie podłączmy długi kawałek przewodu ciśnieniowego prowadząc go z dala od kolektora wydechowego pod osłoną węża interkulera prawego górnego rogu komory silnika wyjmujemy wkładkę piankową i przeprowadzamy tamtędy wężyk zdejmujemy uszczelkę drzwi i nacinamy wargę blaszaną karoserii tak, aby zmieścił się tam przewód ciśnieniowy zabezpiecza się to farbą antykorozyjną, pod wyprowadzony przewód podpinamy zegar i montujemy w dowolnie wybranej formie i obudowie
4
Cieszymy się z własnoręcznie wykonanej roboty i obserwujemy jak wychyla się wskazówka................

Wartości doładowania w innym temacie.......

5
Z silnikami TS montaż jest podobny z tym, że wpinamy się w jakikolwiek wężyk wychodzący z kolektora ssącego montujemy zegar mierzący podciśnienie, czyli pokaże nam ekonomiczną jazdę.......Przy niskich wskazaniach......


Pozdrawiam A.Słodowy
(to taki żart dla niezorientowanych)

w/w patent działa, widziałem (phantom71)


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Czw 20:58, 15 Sty 2009    Temat postu:

O złączkę i trójnik można zapytać w sklepach z częściami do ciężarówek
Powrót do góry
piotrek164
Dyskutant
Dyskutant



Dołączył: 11 Lis 2007
Posty: 231
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Radom

PostWysłany: Czw 21:04, 15 Sty 2009    Temat postu:

Negro napisał:
O złączkę i trójnik można zapytać w sklepach z częściami do ciężarówek


Tylko czy będzie taki malutki bo tu chodzi o średnice podobną jak w spryskiwaczu tylko jeszcze 2 atm musi wytrzymać


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Czw 21:24, 15 Sty 2009    Temat postu:

Zależy jaki maja asortyment, ewentuelo można zapytać w art-polu na ul warszawskiej
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.Alfa.Radom.pl - Radomski Klub Alfa Romeo Strona Główna -> Zrób to sam Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
gRed v1.3 // Theme created by Sopel & Programosy
Regulamin