Autor |
Wiadomość |
RemII
Początkujący
Dołączył: 08 Cze 2011
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zakrzewska Wola Płeć:
|
Wysłany: Sob 21:10, 18 Cze 2011 Temat postu: turbo |
|
|
Zalozylem gaz u siraka
nie uprzedzili mnie ze gaz moze zajechac turbine, co wlasnie sie stalo QQ
nie wiem czy to ich wina ze zle(wogole nie uwzglednili smarowania)
lub ja zbyt mocna uzytkowalem moja Alfe
wywalam gaz bo i tak jest zamulony ze masakra, da sie sprzedac uzywke? w dobrej cenie?
dalem 2800
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez RemII dnia Sob 21:33, 18 Cze 2011, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
ukasz
Gaduła
Dołączył: 13 Lut 2011
Posty: 363
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Radom Płeć:
|
Wysłany: Sob 23:52, 18 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
przecież 166 3.0 V6 nie ma turbiny, chyba że jakaś inna Alfa którą masz, a nie uwzględniłeś w opisie
Sprzedać się da, jeżeli ma mały przebieg to jakieś pieniądze powinieneś wziąć za instalke w sensie listwa wtryskowa, reduktor, elektrozawory, butla, centralka, komputr.
Jeżeli masz gaz w 3.0 226KM i zamula to coś nie tak masz z instalką, u siebie mam lpg prins'a i różnica praktycznie żadna co do pb. Prins wrażliwy jedynie na jakość gazu, pozatym jest ok.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
cubixx
Gaduła
Dołączył: 17 Paź 2009
Posty: 390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: RADOM Płeć:
|
Wysłany: Nie 7:47, 19 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Podjedź do jakiegoś innego majstra niech zobaczy bo może masz źle poustawiane w kompie tak jak było u mnie.Po za tym może się okazać że źle został wykonany montaż i dlatego zamula Ci silnik.W moim silniku po kilku poprawkach samochód chodzi jak powinien spalanie w normie więc jest ok.Polecam gościa na Gołębiowskiej.Może źle dobrali ci reduktor który nie wyrabia bo z doświadczenia wiem że "fachowcy" proponując jakiś reduktor mówią że producent twierdzi że da rade i że zakładali w jakimś aucie(z mocniejszym silnikiem) i było ok bo kierowca się nie skarżył ja też miałem taki problem myślałem że jest ok ale byłem w błędzie i to dużym.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
RemII
Początkujący
Dołączył: 08 Cze 2011
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zakrzewska Wola Płeć:
|
Wysłany: Nie 10:00, 19 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
A wiec, jesli nie mam turbo co mnie dziwi przy takiej mocy silnika i zauwazalnym opoznieniu miedzy wdepnieciem w pedal gazu a wzrostem obrotow silnika,to co moze byc przyczyna kompresor powietrza? czy znow zla diagnoza?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez RemII dnia Nie 10:02, 19 Cze 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
J0k3R
Administrator
Dołączył: 22 Kwi 2008
Posty: 1744
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Radom Płeć:
|
Wysłany: Nie 10:39, 19 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Turbo Kompresor
Na wstępie to ustal co ty masz za silnik, bo kompresora tam tez nie ma.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez J0k3R dnia Nie 10:40, 19 Cze 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
adamus
Stały bywalec
Dołączył: 27 Sie 2010
Posty: 421
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Mokrosęk Płeć:
|
Wysłany: Nie 11:43, 19 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Kolego RemII ta alfa którą masz to seryjne 3.0 V6 bez turbiny i kompresora jest to zwykła wolnosąca V6 24V 220KM a jeżeli masz opużnienie między pedałem gazu a reakcją silnika to może być problem z przepustnicą albo przepływomieżem jeśli występuje to tylko na gazie to parownik z ilością gazu nie wydala albo masz zbyt małe dawki gazu poustawiane
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez adamus dnia Nie 11:58, 19 Cze 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Nie 12:53, 19 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Fakt jest faktem ustal jaki masz silnik a po opisie wygląda na nie zbyt dostrojoną instalację
|
|
Powrót do góry |
|
|
J0k3R
Administrator
Dołączył: 22 Kwi 2008
Posty: 1744
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Radom Płeć:
|
Wysłany: Nie 14:16, 19 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
I zmień gazownika, skoro oni widzieli tam turbinę to niezbyt obeznani są...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
RemII
Początkujący
Dołączył: 08 Cze 2011
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zakrzewska Wola Płeć:
|
Wysłany: Nie 15:45, 19 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
dobrze napewno nie ustawili bo spala 2litry wiecej na 100, juz po pierwszej regulacji. W poniedzialek sie wszystko wyjasni bo bede u dwoch mechanikow by zdiagnozowali.
Boje sie co bedzie dalej, a przyznam sie z ta turbina to zgadywalem,
dzwiekiem wlasnie nia przypomina
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
nebeu
Dyskutant
Dołączył: 29 Maj 2011
Posty: 206
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Radom Płeć:
|
Wysłany: Nie 15:48, 19 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Ile pali? Gazu więcej pali o 2l niż PB?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
zbig
Stary wyjadacz alfaholik
Dołączył: 23 Cze 2008
Posty: 1400
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Radom Płeć:
|
Wysłany: Nie 20:20, 19 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
poprostu rwie mnie z butów...
brak słów, nie wiem co napisać.
Nie wierze w historie z sirakiem... Dobór instalacji jest uzależniony od silnika mocy liczby cylindrów etc. NIe ma możliwości żeby nie wiedzieli co to za silnik.
jak juz Gaz nie zrobi krzywdy turbinie.
2 litry wiecej to bardzo optymalnie
Jakies smieszne historie
dla mnie jakas marna prowokacja ewentualnie antyreklama siraka.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
RemII
Początkujący
Dołączył: 08 Cze 2011
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zakrzewska Wola Płeć:
|
Wysłany: Nie 20:57, 19 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
w papiery do rejestracji wpisali pierwszym razem 2,5 wiec jest mozliwa pomylka z ich strony.
gazu pali do12 przy oszczednej, 12-20 przy normalnej a raczej w gornej granicy
benzyny do 10-15 przy normalnej jezdzie.
zdjecia umowy bys nie mowil ze robie pseudo reklame,jestem random user zainwestowalem prawie 3 kola a juz 2gi tydzien sie mecze.
[link widoczny dla zalogowanych]
Nie mam kamery z dobra jakoscia nagrywanego dzwieku wiec nie jestem w stanie pokazac jak chodzi na benzynie, a co sie dzieje na gazie, ciarki przechodza.
CDN.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez RemII dnia Nie 20:58, 19 Cze 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
cubixx
Gaduła
Dołączył: 17 Paź 2009
Posty: 390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: RADOM Płeć:
|
Wysłany: Pon 4:12, 20 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Spróbuj podjechać do innego gazownika niech podepnie kompa i sprawdzi co i jak.Niech zobaczy również sam montaż jak i dobór elementów i się wypowie na ten temat.My w Fordzie Mondeo mieliśmy też różne problemy i pojechaliśmy do kolesia z Gołębiowskiej(polecany z forum)i okazało się że poza złymi ustawieniami również problem był w samym montażu.A może sama instalacja jest wadliwa pomimo że nowa?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
zbig
Stary wyjadacz alfaholik
Dołączył: 23 Cze 2008
Posty: 1400
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Radom Płeć:
|
Wysłany: Pon 13:36, 20 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
ja mam takie pytanie skoro nie wiesz jaki masz silnik to jak robisz jakies zwykle przeglady eksploatacyjne oraz jak wyglada sama eksploatacja auta przez Ciebie? Przy zakupie v6 by Alfa Romeo porzadny przeglad (wymiana kompl. rozrzad, filtrów, płynów) i zalanie syntetytcznym olejem to podstawa...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
RemII
Początkujący
Dołączył: 08 Cze 2011
Posty: 41
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zakrzewska Wola Płeć:
|
Wysłany: Pon 17:23, 20 Cze 2011 Temat postu: |
|
|
Po odwiedzeniu innego warsztatu okazalo sie ze nie pracowaly 2 wtryski z czego wynikaly ww. problemy. Mam nadzieje, ze na tym koniec. Do zakladu Siraka pojechalem bo tez slyszalem ze robia najlepiej instalacje gazowe,
widocznie NIE do AR.
Czemu sie czepiasz, mialem pytanie troszke lamerskie, ale ludzi trzeba uswiadamiac.
Mam na podwórku a4,mondeo,navare wszystko ON, doswiadczenia z innymi typami silnikow nie mam zreszta sam przy nich nic nie robie co najwyzej olej sprawdze, doleje. Zobacze czy cos nie cieknie,nie stuka ITS ALL, reszte maja zalatwic mechanicy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|