Autor |
Wiadomość |
daniell
Administrator
Dołączył: 30 Paź 2007
Posty: 701
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: radom Płeć:
|
Wysłany: Sob 19:43, 05 Wrz 2009 Temat postu: intercooler... |
|
|
wreszcie wsrod swoich dzis odebrałem swoje AR GT i mam pytanko odnośnie intercoolera.... mianowicie jest do wymiany chłodniczka intercoolera czy moge ja zastapić wiekszą chlodnica od innego auta ? na co zwrocic uwage ? mam taka chlodnice od boxera 3.0hdi jesli chodzi o gabarytowo to jest duzo wieszka ale to nie byłby problem w jej mieszczeniu znalazla by sie w zderzaku tylko jakie parametry sprawdzic aby auto chodziło tak jak powinno
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
J0k3R
Administrator
Dołączył: 22 Kwi 2008
Posty: 1744
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Radom Płeć:
|
Wysłany: Sob 21:38, 05 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
Możesz zapodać większą powinno być to samo, może nawet lepiej, jak będziesz chipował to nawet lepiej że większa, więcej było by do zyskania
Myśle że jak wszystko pasuje to nie będzie problemu
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez J0k3R dnia Sob 21:40, 05 Wrz 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Śro 10:20, 09 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
Popieram pogląd JOk3Ra. Pozdro.
|
|
Powrót do góry |
|
|
piotrek164
Dyskutant
Dołączył: 11 Lis 2007
Posty: 231
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Radom
|
Wysłany: Nie 12:09, 07 Mar 2010 Temat postu: Re: intercooler... |
|
|
daniell napisał: | wreszcie wsrod swoich dzis odebrałem swoje AR GT i mam pytanko odnośnie intercoolera.... mianowicie jest do wymiany chłodniczka intercoolera czy moge ja zastapić wiekszą chlodnica od innego auta ? na co zwrocic uwage ? mam taka chlodnice od boxera 3.0hdi jesli chodzi o gabarytowo to jest duzo wieszka ale to nie byłby problem w jej mieszczeniu znalazla by sie w zderzaku tylko jakie parametry sprawdzic aby auto chodziło tak jak powinno |
większą możesz tylko gdzie ją zmieścisz?
i co ci da większa?
-oprócz większych gabarytów
na pewno większa w tym samym miejscu , nie spowoduje obniżenia temperatury powietrza dolotowego nawet jeżeli wgrasz nowe oprogramowanie do sterownika silnika i przy standardowych wzrostach mocy nie musisz zwiększać powierzchni chłodnicy, jeżeli chcesz diametralnie zwiększyć osiągi np: poprzez zmianę wałków, wtrysków ,etc. to lepiej inwestować w chłodnice wodną powietrza dolotowego .......
drążąc kiedyś temat doładowania diesla natknąłem się na wykresy z hamowni właśnie peugeota z chłodnicą i bez i różnice w mocy i momencie były niewiele większe od błędu statystycznego.......
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
cuma_borek
Stary wyjadacz alfaholik
Dołączył: 20 Sie 2008
Posty: 1305
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Radom Płeć:
|
Wysłany: Czw 22:02, 07 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
wieksza chlodnica, wieksza pojemnosc ukladu, wypadalo by skalibrowac to jakims softem bo moze lapac troche turbodziure, ja bede robil u siebie bo tez mam uszkodzony IC, ale ja daje od iveco 2.3 i rurki do tego cale z kwasówki a pozniej zrobic program i czerpac radosc z dodatkowych koni
Wszystko OK tylko po cholerę odświeżasz temat z przed roku
*Jok3r
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|