Forum www.Alfa.Radom.pl - Radomski Klub Alfa Romeo Strona Główna

 zbieżność zawieszenia tył

Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu
Autor Wiadomość
emo94
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 21 Sty 2013
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: kraków, radom
Płeć: Alfista

PostWysłany: Nie 19:05, 14 Kwi 2013    Temat postu: zbieżność zawieszenia tył

jaki warsztat polecacie?? ile taka przyjemność kosztuje?

zauważyłem, że mam ścięte opony od wewnątrz, szczególnie od strony pasażera...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Loco_89
Stary wyjadacz alfaholik
Stary wyjadacz alfaholik



Dołączył: 30 Sty 2010
Posty: 786
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Radom
Płeć: Alfista

PostWysłany: Nie 23:47, 14 Kwi 2013    Temat postu:

samego tyłu nie ma sensu ustawiać, bo ogólnie zasada jest taka, że przy zbieżności w 156 najpierw ustawia się tył a później pod to przód. Więc jak ruszysz tył wypadało by skorygować przód żeby to miało ręce i nogi. Podjedź do autolekar na warszawską byłem jeśłi masz standardowe zawieszenie to chłopaki Ci ustawią bez problemu byłem tam jakiś czas temu i diagnosta naprawdę zna się na rzeczy i wie jak ustawić zbieżność w 156 a uwierz mi nie każdy w radomiu wie Smutny , jeśli masz niestandardowy zawias tak jak ja to nie ustawią bo mają komputer w którym nie mogą skorygować nastawów a np. dla sportpacka są inne wartości niż dla serii a w ich programie niestety są jedynie wartości pod serię Smutny

p.s sprawdź też czy nie masz wybitych tulejek w zwrotnicy( tych do których przykręca się wahacz wzdłużny przy kole ) jak one będą wywalone koła mogą się położyć delikatnie. W 156 nie ustawi się konta pochylenia koła tylko samą zbieżność .


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Loco_89 dnia Nie 23:50, 14 Kwi 2013, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
berlinpawel
Dyskutant
Dyskutant



Dołączył: 29 Lis 2012
Posty: 131
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Radom
Płeć: Alfista

PostWysłany: Pon 15:53, 15 Kwi 2013    Temat postu:

loco dobrze mowi. ale przedewszystkim musisz zawieszenie sprawdzic bo bez sensu bedzie ustawianie zbieznosci , laczniki musza byc cale gumy na stabilizatorze tez wachacze przod itd, bo zbieznosc ustawiaja na wszsytkich 4 kolach ja jak magiel zmienialem tak wlasnie mialem robione. na limanowskiego przed rondem po prawej nie pamietam jak to sie nazywa ale za 80 zl mi ustawil bez problemu/

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Loco_89
Stary wyjadacz alfaholik
Stary wyjadacz alfaholik



Dołączył: 30 Sty 2010
Posty: 786
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Radom
Płeć: Alfista

PostWysłany: Pon 16:16, 15 Kwi 2013    Temat postu:

Głownie wahacze i gumy na przednim stabilizatorze, łączniki i gumy z tyłu do zbieżności nic nie maja i po ich wymianie nie trzeba ustawiać, gumy przednie teoretycznie też nie , ale żeby je wymienić trzeba cały zawias opuszczać i wtedy może się coś poprzestawiać.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
SEBA-SB
Stały bywalec
Stały bywalec



Dołączył: 04 Sty 2010
Posty: 432
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Alfista

PostWysłany: Pon 19:00, 15 Kwi 2013    Temat postu:

Ja mam tylne koła tak pochylone i właśnie muszę jak odbiorę od malowania zrobić to. A które elementy zawieszenia odpowiadają za zbieżność z tyłu?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Loco_89
Stary wyjadacz alfaholik
Stary wyjadacz alfaholik



Dołączył: 30 Sty 2010
Posty: 786
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Radom
Płeć: Alfista

PostWysłany: Pon 19:43, 15 Kwi 2013    Temat postu:

zbieżność z tyłu ustawiasz na śrubach mimośrodowych wahaczy tylnych-tylnych. A jak leżą koła to najpewniej będą te tulejki w zwrotnicy do wymiany

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
adamus
Stały bywalec
Stały bywalec



Dołączył: 27 Sie 2010
Posty: 421
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mokrosęk
Płeć: Alfista

PostWysłany: Pon 19:44, 15 Kwi 2013    Temat postu:

z tyłu za zbieżność kół odpowiadają wahacze poprzeczne i na jednym z nich jest śruba z podkładkom owalną i nią się reguluje zbieżność tylnych kół

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
SEBA-SB
Stały bywalec
Stały bywalec



Dołączył: 04 Sty 2010
Posty: 432
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

Płeć: Alfista

PostWysłany: Pon 19:59, 15 Kwi 2013    Temat postu:

A na tył to starczą wahacze poprzeczne Fast, a tulejki jakiej firmy polecacie czy nie ma większej różnicy?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
adamus
Stały bywalec
Stały bywalec



Dołączył: 27 Sie 2010
Posty: 421
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Mokrosęk
Płeć: Alfista

PostWysłany: Pon 20:20, 15 Kwi 2013    Temat postu:

myślę że fasty na tył wystarczą a tulejki to oryginały bodajże w granicach 20-30 zł sztuka

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Loco_89
Stary wyjadacz alfaholik
Stary wyjadacz alfaholik



Dołączył: 30 Sty 2010
Posty: 786
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Radom
Płeć: Alfista

PostWysłany: Pon 22:49, 15 Kwi 2013    Temat postu:

Fasty na allegro komplet 180zł a w autosklep24 za 280zł są wahacze Vemy + dna hasło alfaholicy 10% rabatu dostaniesz to Cię wyjdą 252zł, więc wolał bym chyba dołożyć te 70zł i mieć veme od zaufanego sprzedawcy bo na allegro też podobno potrafi się trafić podróbka Vemy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
yeloneq
Gaduła
Gaduła



Dołączył: 12 Cze 2009
Posty: 349
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Radom
Płeć: Alfista

PostWysłany: Pon 22:52, 15 Kwi 2013    Temat postu:

nie ma co potaniać bo zawsze się 2 razy płaci Wesoly ...

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez yeloneq dnia Wto 8:19, 16 Kwi 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
emo94
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 21 Sty 2013
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: kraków, radom
Płeć: Alfista

PostWysłany: Wto 8:10, 16 Kwi 2013    Temat postu:

dziękuję za informacje

także na razie wstrzymam się, bo mi zawias z przodu puka, muszę gumy stabilizatora wymienić najpierw. czytałem, że są rózne pochylenia kół tylnych i w 156 jest lekko na zewnątrz, co ma zapewnić lepsze trzymanie na zakrętach. Ale u Was nie ścina lekko opon przez to??

auto lekar wiem gdzie jest, jeżdże tam na przegląd, to poczekam do lipca i od razu zagadam, żeby ustawili zbierznośćWesoly


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
berlinpawel
Dyskutant
Dyskutant



Dołączył: 29 Lis 2012
Posty: 131
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Radom
Płeć: Alfista

PostWysłany: Wto 14:36, 16 Kwi 2013    Temat postu:

ja mam delikatnie pochylone i nie scina mi nic mimo ze zawieszenie mam do roboty.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.Alfa.Radom.pl - Radomski Klub Alfa Romeo Strona Główna -> 147/156/166 Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
gRed v1.3 // Theme created by Sopel & Programosy
Regulamin