Autor |
Wiadomość |
ukasz
Gaduła
Dołączył: 13 Lut 2011
Posty: 363
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Radom Płeć:
|
Wysłany: Śro 17:48, 07 Sty 2015 Temat postu: więcej mocy w 3.0 |
|
|
Cześć, ktoś się orientuje jak to wygląda sprawa...
odnośnie komputera/sterownika silnika.
Uroił mi się w głowie plan żeby zamiast kompa od 3.0 wpiąć komputer od 2.5 litra, tak robią w 156 jak wkładają trzy litry i zostawiają komp z 2.5, podobnież mapa paliwa jest agresywniej napisana (jakkolwiek to brzmi) i moc takiej trzylitrówki może wtedy oscylować w okolicach 235KM?
chętnie bym sprawdził efekty czy to odczuwalna różnica w ogóle będzie czy tylko bełkot. Tak więc pytanie też czy coś mi jest jeszcze potrzebne prócz komputera by odpalić auto??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
szkodnik
Stary wyjadacz alfaholik
Dołączył: 28 Sty 2009
Posty: 1142
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
Płeć:
|
Wysłany: Śro 18:44, 07 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
adamus cos w tym stylu kombinował zanim gta niezakupił
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Loco_89
Stary wyjadacz alfaholik
Dołączył: 30 Sty 2010
Posty: 786
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Radom Płeć:
|
Wysłany: Sob 22:49, 10 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
Będziesz wtedy chyba musiał immo dezaktywować bo w innym wypadku to będziesz oprócz kompa potrzebował kluczyk z dawcy z pestką od immo i za każdym razem będziesz go musiał przykładać pod stacyjkę przy odpalaniu
No i ciekawe czy w 166 będą połączenia pasować itd bo 156 z silnikiem od 166 jeździ na bebechach od 156 a tu jednak będziesz miał wszystko od 166 i komp może nie banglać jak należy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ukasz
Gaduła
Dołączył: 13 Lut 2011
Posty: 363
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Radom Płeć:
|
Wysłany: Nie 7:19, 11 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
ale myślę o kompie od 166 2.5 jak coś, żeby nie usadzić się na mine właśnie tak jak mówisz
a widzę że ludzie sprzedają takie komplety... i tu mnie zastanawia czy da się samym podpięciem kompa to sprawdzić jak samochód zareaguje
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
adamus
Stały bywalec
Dołączył: 27 Sie 2010
Posty: 421
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Mokrosęk Płeć:
|
Wysłany: Nie 20:22, 11 Sty 2015 Temat postu: |
|
|
podmieniając sam komputer silnika nie potrzeba nic więcej robić bo ukł. immobilizera to osobna kostka wysyłająca do sterownika sygnał o prawidłowym zdekodowaniu kluczyka
P.s.
pestkę w kluczyku da radę wymienić bez większych problemów
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ukasz
Gaduła
Dołączył: 13 Lut 2011
Posty: 363
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Radom Płeć:
|
Wysłany: Śro 19:30, 17 Cze 2015 Temat postu: |
|
|
coby nie truć nowym tematem, zapytam tutaj...
ma ktoś może jakie powinny być prawidłowe parametry w v6 busso...?
mnie chodzi szczegolnie o 3.0
tzn czas wtrysku, korekty, przeplyw powietrza etc...? jak to powinno wygladać.
screen z tego co ostatnio pokazywała moja Zołza.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|