Autor |
Wiadomość |
Fiodor
Początkujący

Dołączył: 20 Lut 2011
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Radom Płeć:
|
Wysłany: Czw 20:57, 19 Lis 2015 Temat postu: p1238 1.9 140KM |
|
|
Witam znany i nie lubiany błąd p1238. Miał ktoś z nim doczynienia?? Czyścić egr czy od razu wymieniac?? A może przepływomierz?? Na kompie egr ma cały czas 1% czy na jałowym czy na 3tys obrotów. Powietrze zadane praktycznie cały czas 2xmniejsze niz oczekiwane. Ktoś coś??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
OLX_88
Dyskutant

Dołączył: 31 Sty 2015
Posty: 214
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Radom Płeć:
|
Wysłany: Czw 22:04, 19 Lis 2015 Temat postu: |
|
|
Dlatego ja zawsze zaslepiam to badziewie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Fiodor
Początkujący

Dołączył: 20 Lut 2011
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Radom Płeć:
|
Wysłany: Czw 6:51, 10 Gru 2015 Temat postu: |
|
|
panowie mechanicy pytanie... wspomniany bład po skasowaniu sie pojawia kiedy mu sie chce:-( EGR wyczyszcony i to samo dalej. Tydzień jeżdzi bez błędu a nieraz błąd 4xdziennie. Otwarcie EGR ok ale jak sie pojawi błąd to EGR cały czas na 1% czyli zamkniety, jak skasuje błąd to znów jest ok. Jedyne co sie nie zmienia to otwarcie przepustnicy. Cały czas 1% niezmiennie. rozkręcać i czyścić dalej cały dolot przepustnice i co jeszcze?? Coś czytałem że z tym błędem ma coś wspólnego czujnik ciśnienia doładowania. W którym kierunku iść?? Nikt nie miał z tym problemu??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|