Autor |
Wiadomość |
zbig
Stary wyjadacz alfaholik
Dołączył: 23 Cze 2008
Posty: 1400
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Radom Płeć:
|
Wysłany: Wto 10:15, 15 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
10w60 to chyba syntetyk a przejscia z semi na full jest ryzykowne mogą pojawić się wycieki ponieważ full jest najbardziej rzadki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
nebeu
Dyskutant
Dołączył: 29 Maj 2011
Posty: 206
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Radom Płeć:
|
Wysłany: Wto 12:09, 15 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Jeżeli silnik nie ma jakiegoś tam duuużego przebiegu i właściciel jest pewny, że nie jest skatowany to można tak zalać. Zbigu chyba miałeś na myśli przejście z minerału na (pół)syntetyk.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
adamus
Stały bywalec
Dołączył: 27 Sie 2010
Posty: 421
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Mokrosęk Płeć:
|
Wysłany: Wto 20:11, 15 Maj 2012 Temat postu: |
|
|
Ja w swojej V6 mam zalany Castrol Edge Sport 10W60 i jest OK (wcześniej Selenia 20K 10W40) i do 1.6 TS też go zaleję.
A jeżeli przeciągasz bardziej na biegach to silnikowi wyjdzie to na lepsze bo 10W60 ma większą lepkość w wysokich temperaturach niż 10W40.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|