Autor |
Wiadomość |
adamus
Stały bywalec
Dołączył: 27 Sie 2010
Posty: 421
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Mokrosęk Płeć:
|
Wysłany: Sob 13:42, 11 Gru 2010 Temat postu: Okres wymiany wariatora |
|
|
Tak jak w temacie chodzi mi co ile należy wymieniać wariator.
Czy przy każdej wymianie rozrządu ?
Czy co jakąś określoną wartość kilometrów ?
Dodam że przy poprzednim rozrządzie był regenerowany zestawem naprawczym.
Alfa 146 2.0 TS
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
cubixx
Gaduła
Dołączył: 17 Paź 2009
Posty: 390
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: RADOM Płeć:
|
Wysłany: Sob 14:11, 11 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
Z tego co sie orjetuje wymiane wriatora powinno sie wymieniac max co 2 wymiana rozrzadu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
J0k3R
Administrator
Dołączył: 22 Kwi 2008
Posty: 1744
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Radom Płeć:
|
Wysłany: Sob 17:38, 11 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
Zaspawaj sobie ten wariator
Będziesz miał problem z głowy, sam się nad tym zastanawiam...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
adamus
Stały bywalec
Dołączył: 27 Sie 2010
Posty: 421
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Mokrosęk Płeć:
|
Wysłany: Sob 21:04, 11 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
Tak a potem będzie chodziła jak pancervagen
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
J0k3R
Administrator
Dołączył: 22 Kwi 2008
Posty: 1744
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Radom Płeć:
|
Wysłany: Nie 8:47, 12 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
Czemu
Pewna osoba od nas z klubu nie narzeka
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
zbig
Stary wyjadacz alfaholik
Dołączył: 23 Cze 2008
Posty: 1400
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Radom Płeć:
|
Wysłany: Nie 17:53, 12 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
niech pojedzie na hamownie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kam02
Guru
Dołączył: 27 Kwi 2008
Posty: 601
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Radom Płeć:
|
Wysłany: Nie 18:00, 12 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
nowy wariator trochę kosztuje zestaw naprawczy starcza na 3 , 4 tys i znów go słychać a jak go zaspawasz na stałe to będziesz miał go już na zawsze z głowy ja osobiście go zaspawałem i jest ok tylko jak ustawiałem sobie rozrząd to troszkę inaczej żeby nie stracić mocy bo jak ustawisz na blokady i nie przyśpieszysz to możesz czuć delikatną utratę mocy .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
adamus
Stały bywalec
Dołączył: 27 Sie 2010
Posty: 421
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Mokrosęk Płeć:
|
Wysłany: Nie 18:48, 12 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
A jak ze spalaniem przy ostrzejszej i normalnej jeździe ? Przypadkiem nie pali więcej ?
Z jakiś powodów jest on tam wstawiony.
A co z paskiem do ruwnowarzenia silnika ?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez adamus dnia Nie 18:50, 12 Gru 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
phantom71
Moderator
Dołączył: 09 Lis 2007
Posty: 605
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Radom Płeć:
|
Wysłany: Pon 15:57, 13 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
Ja mam zgrzany, nie grymaszę z tego powodu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
szkodnik
Stary wyjadacz alfaholik
Dołączył: 28 Sty 2009
Posty: 1142
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
Płeć:
|
Wysłany: Pon 17:28, 13 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
cubixx napisał: | Z tego co sie orjetuje wymiane wriatora powinno sie wymieniac max co 2 wymiana rozrzadu. | co 2 tzn co ile kilometrów? aaa jesli go niesłychac?aaa co jakby sie popsuł??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kam02
Guru
Dołączył: 27 Kwi 2008
Posty: 601
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Radom Płeć:
|
Wysłany: Pon 19:51, 13 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
adamus napisał: | A jak ze spalaniem przy ostrzejszej i normalnej jeździe ? Przypadkiem nie pali więcej ?
Z jakiś powodów jest on tam wstawiony.
A co z paskiem do ruwnowarzenia silnika ? |
spalanie po spawaniu nie wzrasta a pasek nie ma nic do tego jest wszystko tak samo tylko tyle że po spawaniu nie słychać wariatora .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Pon 19:54, 13 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
Nie wiem czy sam nie zlecę komuś wykonania takiej operacji ponieważ mój znów się odzywa
|
|
Powrót do góry |
|
|
cuma_borek
Stary wyjadacz alfaholik
Dołączył: 20 Sie 2008
Posty: 1305
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Radom Płeć:
|
Wysłany: Wto 10:24, 14 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
ciekawe jak jest to rozwiazane w hondach, tam w silniku v-tech sa tez zmienne fazy, a jakos nie slychac o tym zeby tak czesto narzekali na problemy z tym zwiazane
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
J0k3R
Administrator
Dołączył: 22 Kwi 2008
Posty: 1744
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Radom Płeć:
|
Wysłany: Wto 14:56, 14 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
Bo w alfie jest problem z jego smarowaniem chyba
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
piotrek164
Dyskutant
Dołączył: 11 Lis 2007
Posty: 231
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Radom
|
Wysłany: Wto 21:30, 04 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
adamus napisał: | Tak a potem będzie chodziła jak pancervagen |
właśnie racja ktoś normalnie podszedł do sprawy spawanie skutkuje tym że soft komputera podaje informacje że powinna być inna dawka paliwa do 2 tyś obr i po 2 inna a tu dupa polskie myślenie poprawimy inż poprzez ciołka po zawodówce...........
zmienne fazy dają 80 proc momentu od 2 tyś ............to poco to psuć???????????????????????????????
jak brak kasy to kupujcie tico!!!!!!!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|