|
|
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Śro 7:35, 05 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Piotrek byłbym wdzięczny gdybyś nie obrażał ludzi! nie udzielasz się na forum a po czasie wpieprzasz się w temat "między wódkę a zakąskę",każdy ma prawo decydować o swoim aucie,co zrobi i jak zrobi...
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
cuma_borek
Stary wyjadacz alfaholik
Dołączył: 20 Sie 2008
Posty: 1305
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Radom Płeć:
|
Wysłany: Śro 9:46, 05 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
piotrek164 napisał: | adamus napisał: | Tak a potem będzie chodziła jak pancervagen |
właśnie racja ktoś normalnie podszedł do sprawy spawanie skutkuje tym że soft komputera podaje informacje że powinna być inna dawka paliwa do 2 tyś obr i po 2 inna a tu dupa polskie myślenie poprawimy inż poprzez ciołka po zawodówce...........
zmienne fazy dają 80 proc momentu od 2 tyś ............to poco to psuć???????????????????????????????
jak brak kasy to kupujcie tico!!!!!!!! | dobrze ze konkretnie z nazwiska nie wymienil, ale obrazliwe to faktycznie to troche jest, jezeli myslimy o tym samym
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pape21
Świeżak
Dołączył: 23 Cze 2013
Posty: 1
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Radom Płeć:
|
Wysłany: Nie 13:56, 23 Cze 2013 Temat postu: |
|
|
W mojej 146 ostatnio mechanik zespawał wariata tez miałem ból głowy czy wymieniac czy nie ale powiedział ze bedzie dobrze po spawaniu, auto śmiga bez zarzutów lecz straciło to przyspieszenie kmoże o 5 koni mimo to jest zadowolony i polecam spawanie wariata no i mechaniora:D
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
gRed v1.3 // Theme created by Sopel &
Programosy
|