Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Śro 20:36, 04 Sie 2010 Temat postu: [146] Duzy spadek mocy JTD |
|
|
Witam,
stałem się szczęśliwym posiadaczem alfy 146 1.9JTD 99r. Gdzie w Radomiu mógłbym podjechać aby podłączyć pod komputer i sprawdzić błędy?
Chcę dodać, że auto zamula strasznie na niskich obrotach do 2tys. Na 2 biegu od 2tys do 2,8 czuc duzego kopa a potem znow jakby spadek mocy . Autko wogole nie jest elastyczne, przyspieszenie z 80 do 120 na IV biegu trwa bardzo długo. Nie mowiac juz od 100 do 140.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
dziunia_88
Dyskutant
Dołączył: 11 Wrz 2009
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
Płeć:
|
Wysłany: Śro 21:12, 04 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Witam, zacznij od sprawdzenia przeplywomierza bo najczesciej on daje takie objawy,pamietaj o tym ze komputer nie pokaze ci bledu przeplywki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Loco_89
Stary wyjadacz alfaholik
Dołączył: 30 Sty 2010
Posty: 786
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Radom Płeć:
|
Wysłany: Śro 21:54, 04 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Ja w tym wypadku raczej obstawiał bym na turbinę, nie wiem jaka tam jest ale jeśli ze zmienną geometrią łopatek to możliwe że łopatki stoją i geometria się nie zmienia.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
zbig
Stary wyjadacz alfaholik
Dołączył: 23 Cze 2008
Posty: 1400
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Radom Płeć:
|
Wysłany: Śro 23:11, 04 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
KOlego diesel ma ta tendencje (jeżeli nie miałeś stycznosci wczesniej) że jest nagły przyrost Nm i później w miare stały więc już tego przyśpieszenia tak nie czujesz.Sam posiadam space stara 105 KM i astre 82 KM.
najmocniejsze jtd w 146 miało 105KM więc nie spodziewaj sie rewelki
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez zbig dnia Śro 23:12, 04 Sie 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Czw 6:01, 05 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Witam,
Tak posiada zmienną geometrię łopatek turbiny, hmm xantia 1.8 w kombi jest duzo mocniejsza ??
Dodam że xantia ma ok.140nm i jest bardziej elastyczna, duzo lepiej przyspiesza od 50 na IV biegu i od 60 na V biegu niż ta alfa.
Tak samo jak wyjechałem na trasę przyspieszenie od 100 do 130 na trasie na IV biegu to wieczność. Hmm ale na 2 za to bardzo ladnie ciagnie alfa od 2k do 3k.
Dodam, że jeździłem golfem tdi, pasatem tdi 90km i czuć było większego kopa
W którym miejscu mieści się przepływomierz?
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Czw 12:19, 05 Sie 2010, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Loco_89
Stary wyjadacz alfaholik
Dołączył: 30 Sty 2010
Posty: 786
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Radom Płeć:
|
Wysłany: Czw 16:21, 05 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Przepływomierz znajduję się na rurze wychodzącej z obudowy filtra .
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Wto 15:40, 10 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Kolego ja Ci moge smialo polecic mechanika od ktorego zaczalem przygade z alfa.
Podjedz na ulice Łamana to jest na Kapturze, jedzie sie jak do Wytworni Betonow, z ulicy Mokrej odbija sie w lewo.
On sie nazywa Oskar. Robil mi dosc powazna sprawe bo wymiana wariatora, wahacze i drazki przod, nowe kompletne sprzeglo, nowy rozrzad, wszystkie filtry wraz z olejem, pompa ukladu chlodzenia, lozysko. Po prostu dostal druga szanse na nowe zycie
Calosc mnie wtedy kosztowala 1900zl. Silnik 1.6 TS
Ja jestem zadowolony z jego pracy i nie jezdzilem na poprawki.
Jest drugi mechanik trudniacy sie bellami na ulicy Klwoskiej. Tez dobrze robi ale trzeba placic jak za zborze. Przykladowo za wymiane klockow przod tyl, tarcze z przodu i plyn policzyl mi blisko 520zl po smiesznym jak dla mnie rabacie 5zl.
Tak wiec jak zrobisz sam zdecydujesz.
Ewentualnie moze silnik dostaje lewego powietrza.
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Wto 15:42, 10 Sie 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gość
|
Wysłany: Śro 22:03, 11 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Panowie Silnik 1,9 jtd nie ma turbo ze zmienna geometria łopatek turina ta wystepuje w silnikach 2,4. gdy blokuje sie regulacja kata łopatek zazwyczaj kończy sie to rozerwaniem przewodu dolotowego do kolektora (wiem z autopsji) . najlepiej podłacz pod kompa i sprawdź przepływke.
|
|
Powrót do góry |
|
|
|